FASE 1: Anàlisi de la realitat global
Objectius:
-
Obtenir informació rellevant referent al nivell de
lectoescriptura dels alumnes de primer i tercer de primària.
-
Obtenir informació del nivell habitual mitjà de
lectoescriptura per a les franges d’edat amb les que es treballarà.
-
Detectar les necessitats individuals dels alumnes que
presenten més dificultats per llegir, escriure i comprendre textos escrits.
Objectius:
-
Proporcionar suport a l’aula de primer en les hores que
dediquen a les activitats d’expressió lectora i comprensió.
-
Observar de manera directa les dificultats i necessitats que
presenti cada alumne.
-
Implementar els testos TALEC i EFAI al grup de tercer de
primària.
-
Obtenir resultats que permetin orientar una recerca de
material adient.
Objectius:
- Obtenir materials adequats que
permetin respondre a les necessitats individuals detectades en els alumnes.
FASE 4: Assessorament dels tutors de l'aula i implementació dels materials obtinguts.
Objectius:
- Proporcionar assessorament als mestres de l’aula de primer per
tal d’afavorir el desenvolupament i la motivació per a la lectura i comprensió
de textos del seu alumnat.
- Elaborar un PI per a l’alumne que presenta dificultats
d’aprenentatge degut a la manca de consolidació del procés lector.
- Proporcionar assessorament als mestres de l’aula de tercer
per tal d’afavorir el desenvolupament i la motivació per a la comprensió
lectora i l’escriptura del seu alumnat. En especial, per a aquells alumnes als
qui se’ls hagi detectat un alt grau de dificultat i/o desmotivació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada