dijous, 10 de maig del 2012

Inici 3a Fase: Recerca de material


Al llarg d’aquesta setmana, he començat també, amb la tercera de les fases del meu projecte i que té per objectiu realitzar el següent:

-          Obtenir materials adequats que permetin respondre a les necessitats individuals detectades en els alumnes.

Tot i que la segona fase d’anàlisi de la realitat específica de l’alumnat objecte de la meva intervenció encara no està finalitzada, ja que encara em falta acabar d’elaborar el PI amb l’alumne de primer i analitzar els resultats dels testos que vaig passar als dos alumnes de tercer, aquests dies la tutora de l’aula de primer i jo hem començat a fer una tria de diferents materials didàctics per a l’alumne basant-nos en les necessitats que presenta. De moment ho hem fet en base a uns llibres i jocs que ens van proporcionar des dels Serveis Educatius de la zona. En aquesta primera tria, hem fet sobretot, un descart del que vèiem que l’alumne no podria fer degut a les seves dificultats i hem separat la resta de material per àrees de llengua i de matemàtiques, que són les matèries sobre les que estem realitzant el Pla Individualitzat.

Durant la setmana que ve, mirarem d’acabar de fer la tria per tal de poder preparar activitats i dossiers de reforç per l’alumne tant a l’aula ordinària, com a la d’educació especial i a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada