Al llarg d’aquesta setmana, he començat també, amb la
tercera de les fases del meu projecte i que té per objectiu realitzar el
següent:
-
Obtenir materials adequats que permetin respondre a les
necessitats individuals detectades en els alumnes.
Tot i que la segona fase
d’anàlisi de la realitat específica de l’alumnat objecte de la meva intervenció
encara no està finalitzada, ja que encara em falta acabar d’elaborar el PI amb
l’alumne de primer i analitzar els resultats dels testos que vaig passar als
dos alumnes de tercer, aquests dies la tutora de l’aula de primer i jo hem
començat a fer una tria de diferents materials didàctics per a l’alumne
basant-nos en les necessitats que presenta. De moment ho hem fet en base a uns
llibres i jocs que ens van proporcionar des dels Serveis Educatius de la zona. En
aquesta primera tria, hem fet sobretot, un descart del que vèiem que l’alumne
no podria fer degut a les seves dificultats i hem separat la resta de material
per àrees de llengua i de matemàtiques, que són les matèries sobre les que
estem realitzant el Pla Individualitzat.
Durant la setmana que ve,
mirarem d’acabar de fer la tria per tal de poder preparar activitats i dossiers
de reforç per l’alumne tant a l’aula ordinària, com a la d’educació especial i
a casa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada